Monday 30 May 2011

mUhaSaBaH DiRi


hmm cmner nk start ekk?? mmg sknk tgh holiday..but still have extra classes..i really didnt care bout dat..its my resposibility as astudent right?? BUT NOW, pg claz tmbhn n then dpt result mid year exam ! wut am i talk about is my result is totally DAMN ! :(  dont noe how 2 say.. but its really hurts ! BIOLOGY , PHYSICS , CHEMISTRY, ADDMATH & MATH ! ollz iz not encouraging ! SPM tggal lg bp bulan jerh..p result akoo btol2 mcm taik..ta pnh rs sesedey nyh ! xpenah..slmeny law akoo ggal sesuatu subjek tuhh akoo xkesa pon,, bole gelak ag..p ainy akoo btol2 sedey..nk nges pndg mke cikgu..mcm2 rs adew dlm aty nyh..nk nyesal pon xgne sbb sumenyew bpunce dr akoo..akoo yg mls blaja..akoo yg xnk pg tusyen..akoo yg leka ! akoo yg bwk dri akoo hnyut gn cinte yg tah sampai kemana..sume sala akoo ! stiap ary blik ruma...goyang kaki.. mlm 0n9 smpai pg..kt skola mgntok..cikgu ngaja akoo mkn..kdg2 mmbebel..akoo lg pntg kn bnd laen dr ms dpn akoo sendry..bile da jd cmny bwu nk nyesal.sknk bwu akoo twu langit tuh tggi ew rndah..kalo lah SPM akoo pny result cm ny,,mmg akoo terjun bngunan rsnyew..sedey laaa,,nk nges jeq dlm claz td..nk pndg cikgu pon tkot.. apew akoo perlu buat sknk? nk tusyen?? emm nk...p lps cuty skola nyh..blik ruma lps nyh nk stdy.. xnk leka lg.. ms da suntuk..akoo xnk result spm akoo cmny..akoo xnk mnges ms amek result spm nt..bia akoo mnges kegembiraan bkn nges pnuh kesalan... :'( bby??? ma rs slmeny kite da terlalu seronok..smgu berkali2 kluar.. kite hdop mcm dlm dunia nyh adew kite jerh.. bhgiakn kite?? p b seda tak?? keseronokan yg kite kecapi slmeny.. ny laa yg jd..cinta kite mghanyutkan b.. apew yg ma ckpkan ny..bkn bmkne ma ta sygkan b..ma syg sgt2 kt b.. luv yuwh moreeeeee bby...p ma nk kite sdar adew lg yg lbey pntg dr cinte kite skrg..ma nk berjaya ! ma nk result spm ma mbggakan ibu n arwah ayh :'( :'( b ! ma hrap b bole phm ma... ma xmnx b tok jao dr ma..ckoplah skdar phm tntg ms dpn ma...u da only one in my heart ! love yuwh ever b ! rmmber dis words ! hold it ! ma nk kite sme2 bjye k bby .. IBU.. daya nyesal sgt sbb ta dga ckp ibu..stiap mlm ibu ingat kn daya wt homework..p daya wt ta twu jerh..stiap kali cuti ibu suh daya wt revision..p daya wt pekak jerh..stiap hari ibu tny bile nk pg tusyen...daya diam jerh... ibu,, daya mnx maaf... daya xsdar ksilapan daya slmenyh...maafkan daya..daya jnjy lps ny daya akn blajr btol2..bkti pd ibu & arwah ayh yg daya bole bjaya mcm yg arwah ayh harapkan...daya rndu kt arwah ayh..rndu sgt2..ptg y kite g kubur ayh k ibu :( trime ksih ibu sbb slalu ingtkan daya..ibu ta pnh jemu tgor daya..TERIMA KASIH IBU !
                                                                      daya & ibu
                                                                    
                                                                  ayah & daya
b & ma
p/S : ya ALLAH bantu lah hamba mu yg ingin berubah ...berikanlah petunjuk kpd hambamu ini

TERIMA KASIH , DATANG LAGI ! JGN LUPA LIKE :)

No comments:

Post a Comment