Wednesday 15 June 2011

NO tittLe

          bby <3
mmg xdew tittle pon 4 my entry today..sbb ap?? sbb tah la..mmg da xdew..Nk wt cmner un?? no idea lol ! emm da 3 ary ta contact bby..cbb bby g kawad kbgsaan kt penang..fon b xon sbb cikgu da amek..actually , agk terseksa laa hdop tnpa bby..xpnh kot kite ta cntct lame cmny...nk tggu bby balik isnin dpn..erghhh sekse zahir.. p bile b alek ny agk2 kite bebaik ew?? ma rs mcm nk mara b jewp..sbb ma twu apew yg da jd...ma jmp smthg news..sume nyew agk mnyedeykan ma..kot..p mmg pngay b cmtu kan..ma taley wt apew...ma kate ma bnci b..p sbnanyew ma tgh rndu cgt2 ny...tanya la dalila...tiap2 ary kt cola ma ckp Dali, i miss him so much ! but then dali bg respon...p senyum je..HAHA..sumpah ! ma rndu b even sknk ny ma tgh nk bnci b ! law ikot kan aty nk jeq ucap ayt tu lg...even da lbey seratos kali kot ma sebot bnd tu..p ma twu b takan lpaskan ma.. ma twu da..emm b..hope u noe .. I MISS U BBY ! 
       
         budak bitches (!)
 haa akoo rs adew ptotnye akoo tgking kaw arytu dlm claz un..even ms tu adew cikgu..mmg agk biadap      sikap akoo..p mmg ptot kot sbb kaw yg ggu akoo..akoo sikit pon xnk ckp gn kaw..p kaw lak ngemol2 np?? kan da kne tgking ngan akoo..pdn mke kaw ! then after akoo tgking tu..akoo tgok xdew lagi kaw perli2 akoo..agknyew kaw da terencat kot..huuurrrgghhh aman hidop akoo...slmeny akoo diam kaw pk akoo tkot ew?? bdo pny gemok..smlm balak kaw dtg uma akoo..then balak kaw pon rs kaw yg sala kot..so?? ap mslh kaw?? stop it la budak ! akoo xdew nk ckp akoo baek der..akoo pon jht gk..p akoo xdew la nk kcow kaw
akoo xdew la nk bwk bnd ny msok dlm cola..adew akoo perli2 kaw ew?? xdew pon kan?? kaw je yg mnemol2 perli akoo..adoiii mina..time akoo nges kaw gelak kan...upewnyew balak kaw ctew...kaw pon nges !!! waarghhhh bajet siakkk..ckp pndai..p kaw pon same..suda la ! dala akoo mls nk ckp pasal kaw.. immatured la wey..bdn besa p sygss...ox kaw kecik..

p/s: bby i miass yuwh gegyla laa... :'(
       
TERIMA KASIH , DATANG LAGI ! JGN LUPA LIKE :)

No comments:

Post a Comment